Temat niby omówiony w wielu miejscach, jednak z uwagi na ilość wejść z tego słowa kluczowego postanowiłem, aby czytelnik znalazł tutaj odpowiedź na swoje pytanie.
Z doświadczenia wiem, że najszybciej jest takie zlecenia składać za pomocą krótkich kodów (wpisujemy kod, następnie wciskamy klawisz połączenia).
- włączenie poczty głosowej – *110*20#
- wyłączenie – *110*20*00#
Jeśli posiadasz telefon na kartę krótki kod to:
- włączenie poczty głosowej – *110*03#
- wyłączenie – *110*03*00#
Jeśli okaże się, że nie możesz w prosty sposób poradzić sobie z dezaktywacją poczty, polecam zadzwonić do Biura Obsługi Klienta – pewnego razu w moim przypadku okazało się, że konieczna była zmiana ustawień innej usługi, abym mógł pocztę wyłączyć. Takie przypadki z pewnością są rzadkie, nie mniej jednak, występują.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńDziękuję w bardzo szybki sposób usunęła pocztę
OdpowiedzUsuń